PRINCIPLE

company

© produce & photo : Yoshitaka Kawabe

経済的であっても魅力に乏しい家と
魅力があってもコストと手間が掛かり過ぎる家、
その間に存在すべき選択肢が不足しています。
供給企業の本来あるべき姿勢として、
過剰も不足も無く、数十年後も時代遅れにならない、
理想的な基準・規範と成り得る戸建住宅が、
扱い易い既成の量産品だけでも創造ができることを市場に広め、
この国の景観=社会資産を美しいものへと変革できる礎を築き、
日本の住宅産業に革新的な価値を提案してまいります。

株式会社プロムスタイル 代表取締役 明日 誠

An economical but unattractive house
A house that is too costly and time consuming even if it is attractive,
There are not enough options to exist in the meantime.
As the original attitude of the supplier,
There is no excess or shortage, and it will not be outdated in decades,
Token housing that can be an ideal standard / norm,
Spreading the market that only ready-made mass-produced products with
low cost can be provided to the market,
The landscape of this country = laying the foundation for transforming
social assets into beautiful ones,
We will offer innovative value to the Japanese housing industry.

Representative Director Makoto Nukui
PromStyle Co., Ltd.

© 2020 PROM STYLE All rights reserved.